270911: Happy Birthday?

What? Birthday? You want me to blog out bout this stupid thing?
NOOOO!! I'm not gonna to blog bout this! YOU BITCHHHHHHH ! wtf !









































































HEHEEHEHHE :D JUST KIDDING :DD
I LOVE YOU lah weiii :DD


Guess who's birthday tomorrow :) hehehe

My bii Kylene! Her birthday is on 28 September :D
Happy Birthday ~  wheeeeeeee
Can't believe that we've been deep in our friendship for 8 years :D awww
Hey you stupid girl :D

要維持那麼就的友情不簡單噢
原來我們認識八年了,回想起以前的你,以前的我,以前的我們,好呆!
好想念你的中分頭 :D  好可愛啊  啦啦啦
長大了,成熟了,變漂亮了,女人味也多了~ 可是就不代表你翅膀硬了可以亂亂飛啊!
衣服不要穿到看到多多肉,高跟鞋不要穿太高,錢也不要花那麼多(你每次都去shopping的噢),水要多喝,食物要多吃,不要告訴我你要減肥 -__________-  要學我早早上床睡覺,不要和男友聊電話聊到太晚,不要睡到忘記醒來就拋棄了我 ><  哭給你看!
你很幸福,你知道嗎? 不要再埋怨了噢  啦啦啦~


helow bakci :D
我們時常吵架,不應該說是吵架,應該說是冷戰。
可是過不久就和好了  :)

oh NO!! no more image d :(
 每次的禍都是我惹出來的,我很弱!

stupid lene's face :P
 那麼多年的朋友了,有哪些友誼不曾吵架?

during cny at Suyi's house!
my hair still sucks that time :P
 可是每次吵完架後,都沒事了,如往以前   :D

2010's IR night day :D
 反而我們的友誼又再變得更深厚?  :)

during your birthday-celebration day,
admit I am strong right? :DD
 還有啊,不要再說自己肥了,我不喜歡!
 矮過我不是罪!!

HI :DD
 其實你戴眼鏡的樣子很noob,我一直沒說出來 xD

cik apa muka nii??
 OII,不要忘記你還要來我家教我游泳,

you smells so bad, yucks xDD
 然後考了駕照帶我四處遊玩 xD

I'm always a lil bit taller than you :D
還要一起進同樣的大學。知道嗎?



好了啦。矮婆,生日快日 xD
要跟你的家毅甜蜜甜蜜到長長久久啊,不要偷吃禁果! xD
你們有夫妻相啦,就是眼睛 /.\  << 的樣子 
OH NO 我不應該嘲笑的 :(  可是你知道我的啦! 哈哈哈哈哈哈
不要忘記我  :D

我們大大的gang :D















.



No comments:

Post a Comment